Und nochmal gemeldet. Hier ne andere Serie die gerade zu Ende gegangen ist (zumindest die Staffel un ich weiss nicht ob noch eine kommt. Hab sie leider nicht von Anfang an sehen koennen, dafuer bin ich zu spaet hier angekommen aber ich denk ich hab das meiste mitbekommen.
SHOW DESCRIPTION:
In the years since World War II, the United States government has been relocating the world's geniuses (and their families) to the lovely Pacific Northwest town of Eureka; daily life there constantly shifts between amazing innovation and total chaos. U.S. Marshall Jack Carter learns this first-hand when his car breaks down in Eureka, stranding him amongst the town's most eccentric citizens. When they unleash a scientific creation still unknown to the outside world, it's up to Carter to restore order. Subsequently, he's let in on one of America's best-kept secrets.
Ist ne ganz nette Serie "Sheriff Carter" seine liebe Not hat mit den Eurekanern auszukommen. Passiern aber auch komische Sachen. Die Serie pendelt immer zwischen witzig und ernst, was ihr gut gelingt und die Charaktere sind echt einzigartig.

LinkBack URL
About LinkBacks

Lesezeichen